HTML

Hogyan lettem én is animés?

Fire san 2014.07.23. 00:52

Régebben is hallottam arról,hogy léteznek animék és sokan nézik őket, azonban akkoriban nem foglalkoztam velük.
Az áttörést és az anime-világba való belépésemet két történetnek köszönhetem, amiket ajánlottak. Az egyik Puella Magi Madoka Magica, ahol nem minden az,aminek látszik, a másik Chuunibyou demo Koi ga Shitai!, ahol a történetben többek közt egy "betegséggel"(vagy betegséggel) ismerkedhettem meg.
Viszont nem Madoka vagy Rikka világa volt az első, hanem gyerekkoromban a Sailor Moon és a Pokémon.
Tehát valahogy így lettem animés, huszonéves fejjel s úgy gondolom, jó ideig elfog tartani ez.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyesturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr386430859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása