HTML

Sötét képek a vámpírokról: Hellsing (1. évad)

Fire san 2014.09.22. 23:08

Elő kell vennem valami ismertetőt, hogy megtudjam, ezt mégis miért kezdtem el nézni, ugyanis jelenleg csak a hatodik részig néztem meg s tovább nem jutottam. Jött helyette más, érdekesebb anime. Talán ennek oka az, hogy a magyar szinkront nem találom megfelelőnek, vagy nem jön be a történet vagy nem megfelelő a grafika.
(Igaz,néztem én már más, "gyenge"/"nem nagyon kidolgozott" animét is.)
Igen, megvan, miért vettem fel a listára: szerepelnek benne olyan vámpírok, akik chip miatt váltak azzá. Igen, chip miatt.
Amiért ez ismertető vagy valami hasonló szeretne lenni, folytatnám azzal a sort, hogy a Hellsing első évada tizenhárom részből áll. A főszereplők közt tudhatjuk Alucard-ot, Seras Victoria-t.
Többször olvastam, hogy a Hellsing első évada rosszabb, mint a második. Nem tudom, hogy ez mennyire igaz vagy mennyire nem (de lehet ez változni fog), annak kell eldöntenie, aki végignézte mindkettőt.
Ha választanom kellene, hogy kiknek ajánlom ezt a történetet, akkor: azoknak ajánlott, akik szeretik a vámpíros történeteket, akiket érdekelnek a rendőrnek számító karakterek. :)

Remélem,még nem idegesítő, hogy a bemutató/vélemény/egyéb végére biggyesztem a képeket:

Elsőnek egy kissé nagy kép:


Azoknak, akik rajongnak a rendőr karakterekért:


És azoknak, akik számára a vámpírok érdekesek:

De azért, hogy ne jöjjön ki a könyökünkön a fentebb lévő két szereplő:

És ő is egy karakter:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyesturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr176558455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása